Wednesday, August 19, 2009

;)

sory sebab sudah lama tak update blog ni.ya I'm a bit busy with life now.aku tahu korang tengah tunggu aku update blog ni.ok, aku ada dengar cerita yang aiza kena tuduh ONCE AGAIN?hahahahahahaha pity you,aiza. asyik kau je kena tuduh.padan dengan muka kau.disebabkan mayang dgn izaty tu kawan baik aiza,dengan dia orang sekali kena tuduh.padan muka.budak2 bts ni memang suka tuduh orang tanpa siasat betul2.kelakar la budak bts ni.suka buat aku tergelak besar.hahahahahaha.dengan ini menunjukkan bahawa budak bts ni tahap pemikiran dia low sgt.haha kesian betul.aku harap aiza,mayang dan izaty akan lalui segalanya dengan tenang ok?pandai2 la korang lalui semua ni.haha aku tak bertanggungjawab ya.semoga berjaya !

1 comment:

  1. if ur guy either a girl ,
    ur not good enough to talk about someone .
    u know why ?
    because no body perfect , include u and me .
    u mybe did this fr their changes ,
    but the end u mke mistake .
    u should point ur finger on ur self , then u go through ur self .
    mybe u might laugh whenever u read this , but while u laughing , ALLAH might prepared a reciprocation on u soon .

    ReplyDelete