Wednesday, September 30, 2009

yuha

pengkritik terhebat kembali lagi mengkritik! haha. lama juga aku berehat dari dunia mengkritik ini. so, how was your life without me? it must be bored rite? so i have come back.

athirah faiqah. aku ingat lagi drama yang mak kau create masa hari usahawan sekolah. sangat2 tak senonoh. suka suki saja pukul anak orang. khairil tak salah okay! kau tu yang bodoh. siapa suruh kau bawa handphone pergi sekolah? dah kena rampas nak salahkan orang. kau suka tengok orang kena marah dengan mak kau ea? weh, kau jangan nak perasan kayalah weh! yang kaya itu bapak hafiz, BAPAK TIRI kau. kalau bapak si hafiz tak kutip mak kau, aku rasa kau mesti merempat kat tepi jalan! bodoh punya perempuan. cakap dengan mak kau, kalau handphone kau kena rampas, pergi serang cikgu. bukan murid! tu pun tak boleh fikir ke? masalah. aku tengok bapak hafiz tu boleh pula minta maaf dengan khairil. apasal mak kau gelojoh sangat?? lagi satu, kau tak payah nak perasan kau kembar dengan hafiz boleh tak? muka kau tu macam pagar tak siap nak perasan!

3 comments:

  1. hello.aku create blog ni sebab nak enjoy dan juga mengkritik tentang bebudak kat smkbts.ramai sgt yg menyakitkan mata aku.enjoy la blog ni tapi minta maaf sangat2 kalau nama korang ada.aku harap nama siapa yang ada dalam blog ni harap berubah lah ye.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. u dont'noe my complete life story..
    shut up ur mouth biatch!

    ReplyDelete