Sunday, July 26, 2009

Nur Aiza (1 Bestari)

Haa..Ini perempuan lagi satu. Sama saja spesiesnya dengan Mayang dan Izaty. Dulu dia orang ada krisis sekarang boleh jadi kamceng pula! Perempuan inilah yang tak pasal-pasal kena fitnah jadi Gossip Guys. Huhu..Kasihan kau! Wei, kau tak payahlah nak bajet hot. Kau itu sudahlah gemuk! Buruk dan pendek pula itu. Sedarlah diri itu sikit! Kau ingat kau pengawas aku takutlah dengan kau? Aku dengar cerita kau selalu ponteng sekolah sampai En.Zainudin pun anti dengan kau. Sedarlah wei! Kau tak pergi sekolah macam mana nak pandai? Apa kau nak jadi? Aku tahulah hari itu kau dapat nombor satu. Tak payahlah nak bangga. Mungkin nasib kau baik kali ini. Kau itu sudahlah skema. Tak payahlah nak bajet gangster. Meluat aku tengok. Kau ingat kau ada balak umur 25 tahun aku takutlah? Aku tak hairan langsunglah wei! Kau budak baru dekat Kuala Lumpur ini. So, sedarlah sikit! Jangan nak menggedik terlebih-lebih. Kalau kau nak tahu, tak ada seorang pun yang suka kawan dengan kau. Dia orang semua menyampah dengan perangai kau yang over itu! Hari Jumaat lepas first time naik pentas banggalah wei? Eleh, setakat dapat untuk top scorer. Boleh jalanlah. Sedarlah sikit perempuan!

1 comment:

  1. kalaulah ibu ko tahu yg ko uat keje mcm ni~ mmg nasib ko mlg.. bye syg! ilu<3 walaupun ko sakit, ko gile, ko bengong.. tak bermaksud semua org suke ko:)

    ReplyDelete