Saturday, July 25, 2009

Mayang Izati Ibrahim (1 Bestari)

Aku ada dengar banyak jugalah cerita pasal kau. Masa sekolah rendah bukan main gangster lagi. Sekolah menengah pun nak jadi gangsterkah? Malangnya ta kesampaian ya? Hahahahaha..Kesian au! Banyak juga orang benci kau inikan? Tapi kau belum buat hal lagikan deat sekoalh itu? Tak apa. Aku akan sentiasa perhatikan kau. Jangan berlagak sangat dengan apa yang kau ada itu. And kau janganlah nak bajet hot pula. Menyampahlah tengok kau! Kau pandai ek? Stay low sekarang. Langsung tak dengar cerita pasal kau selain daripada kau suka ponteng sekolah! Apasal kau sudah senyap sekarang? Sudah tak nak glamour? Eleh, kalau setakat dapat berapa puluh saja untuk B.I jangan nak berlagaklah. Haha..Baik kau hati-hati perempuan!

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ko dh x famous nk bsing plak.....bdk smkbts dh tau yg ko msti skema,x cntek,x famous....

    ReplyDelete
  3. so wth is wrong im acting this way? yg kau jealous sgt knp? tah hape2 pny perangai tah ni. go to hell with this blog. okay then, we look what will happen. BOLEH KE KAU KE SYURGA DENGAN BLOG KAU NI?

    ReplyDelete
  4. betina!
    kalau nak tahu, ayah ko berdoa semua n untuk ko semate2 tahu tak???
    --Ya Allah, masih adakah perempuan begini di dunia ini? yang hanya tahu mengkritik orang lain dan perasan dirinya bagus? sedangkan irinya juga ada kekurangan yang tersendiri..mengapa anakku yang jadi mangsa.. jika benar anak ku buat semua benda terkutuk tu, maafkan lah dia Ya Allah.. mungkinkah aku tidak mendidiknya dengan cara yang elok.. -amin-

    ReplyDelete